Slider

Dobjuk fel a falakat 2. rész. Faldekoráció tapétából

július 17, 2014

Ha még mindig van néhány méter megmaradt tapétacsík (akkor nagyon rosszul mértünk és számoltunk), de semmi gond, van egy ötletem, amit viszonylag könnyen megvalósíthattok. Nekem az a szerencsém, hogy van egy ügyeskezű férjemuram, aki nagyon jól bánik a fával. (majd meg is mutatom néhány munkáját)

Ő készítette a kereteket ezekhez a tapéta képekhez.





Ez pedig a tér és a szemközti fal, ami ezzel a két tapétával van kiemelve.



A tapétaképekhez először is ki kell találnunk, hogy mekkora képeket szeretnénk és mennyit. Ha több képről van szó, akkor milyen alakzatban szeretnénk elhelyezni. Újságpapírból kivágva a megfelelő méretet és felragasztva a falra, ki lehet próbálni hogyan mutatna az elrendezés.

A tapétákat fa keretekre fogjuk erősíteni. Na ezeket gyártotta le nekem méretre Isti :D
A keretre felkapcsoztam egy erős kartont. A tapétát méretre vágtam (jól rá kell hagyni az oldalán, hiszen a oldal vastagságát is be kell borítani vele.) A kartont befújtam ragasztó spray-vel és rásimogattam a tapétát.


A tapéta sarkából levágtam egy darabot (vigyázz ne túl sokat!!!), így kevesebb anyagot kell eldolgozni.
Majd ráhajtogattam (a képeken jól látszik remélem) Kapcsozógéppel lekapcsoztam és el is készült.





Íme a végeredmény a falon. Mutatós és olcsó elkészíteni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér