Slider

Izgalmas - Scrapbook oldal

március 23, 2016

Az elmúlt hónapban több oldalt is készítettem. Nagy örömmel és lelkesedéssel dolgoztam és jó nézegetni a végeredményt.

Itt egyik kedvenc fotómat dolgoztam fel, még 2011.szeptemberéből.  Kisfiam ezen a képen még nem volt teljesen fél éves.Vince és Isti nagyon élvezték, mikor akrobata mutatványukat gyakorolták. Vince (másodpercekre) mereven kifeszítette magát, amikor Isti a tenyerébe "állította" és egyensúlyozott vele. Nagyokat kacagott közben. Én persze aggódva, ugrásra készen figyeltem őket, de a pillanatot meg kellett örökítenem!

A hátteret akrillal festettem. A chipboardokat is befestettem, követve a türkiz-sárga-fekete sémát.  A kompozícióhoz PL kártyákat használtam. A fotót fekete-fehérre változtattam. A címet, betűket vastag, kétoldalú ragasztóval emeltem ki a síkból. Vagány, kisfiús hangulat volt a cél.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér