Slider

Nadrág stoppolás kreatívan 2.

május 16, 2016


Előkerült még egy farmer, ami stoppolásra várt. A térdén volt egy szakadás. Első lendülettel vágtam rajta még egy "szakadást" egy kicsit feljebb, mert úgy gondoltam, akkor legyen ez olyan divatos szakadt farmer, sok lyukkal. De aztán meggondoltam magam...úgy mégse mehet benne suliba, vagy? 


Mindegy. Kitaláltam valami mást. Volt maradék kék csipkém. Az a rugalmas gépi csipke. Szép sötétkék és illik a farmerhez. Vágtam szív alakú sablont papírból úgy, hogy lefedje a első nagy szakadást és egy másik kisebbet a magam által gyártott szakadás lefedésére. Eltűnős filccel rárajzoltam a gatyeszra és kivágtam a szív alakú lyukakat.

Ezután a csipkéből vágtam ennél jóval nagyobb darabokat és a farmer belső felére ragasztottam vasalható ragasztószalaggal. Macerásnak érezheti aki így készíti, mert darabokat kell vágni a szalagból, hogy ott ragasszon csak ahol kell, de utána sokkal könnyebb vele dolgozni és a végeredmény is szebb lesz. Tudom, mert próbáltam csak egyszerűen felvarrogatni kézzel és bár úgy is ok, de szebb a ragasztós módszer. 

A térdnél szűk a nadrág, nem tudtam varrógép alá tuszakolni, így kézi varrással rögzítettem. Panka felvette és úgy éreztük kell még egy szívecske a másik láb comb részére is, itt már varrógéppel varrtam. Így lett teljes a kép. Ugye vagány?!
Hogy mennyire lesz tartós, majd kiderül, bár itt a nyár és ki tudja szeptemberig talán is is növi... 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér