Slider

Panka néhány 2013-as fotóját dolgoztam fel.

szeptember 23, 2016



A fotók 2013 -ban készültek. Egy kedves német vendégünk unokája választott Pankának néhány karkötőt ajándékba és mi küldtünk neki egy fotót amin Panka ezeket viseli. 
Ennek apropójára készültek a fotók és már régen várakoznak arra, hogy oldalba foglaljam őket. Sőt, az is világos volt az első pillanattól, hogy a Scrapfellow "Mila" papírja lesz az alap.  A kék virágok csodásak és harmonizálnak Panka arcfestésével. 
Mégis, amikor ráraktam a fotókat sehogy se tetszett. A képek eltakarták a csodás virágokat...de nekem azokat látnom kell!!  
Bevillant az ötlet, hogy körbevágom művészkéssel a virágokat és Pankát "beültetem" a virágos mezőbe. Így is lett, majd a virágos PL kártyát kinyomtattam, kivágtam néhány virágot és vastag kétoldalú ragasztóval az ugyanolyan virágra ragasztottam, így kicsit 3D-sebb lett :)
Ezen kívül nem is díszítettem többet - csak egy kicsit fent az egyensúly kedvéért - mert elég mozgalmas, színes így is. 

Szólhatna ez az oldal Panka szépségéről, de nekem mégis a lelke ragyogásáról szól. Az érzelmes, figyelmes, odaadó, törődő, tüneményes lényéről. 

ui. Sajnos nem túl jól sikerült a fotót az oldalról, az arcképek nagyon pirosak lettek, de élőbe szép szerencsére.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér