Slider

Hajjaj - scrapbook oldal

november 22, 2016

Scrapfellow- varázslat kihívásra nevezett alkotás



Egyik este kitaláltam ezt a varrott hátteret és másnap muszáj volt időt szakítanom az alkotáshoz, hogy kipróbáljam. Ez nálunk úgy működik, hogy a nap folyamán minden szabad percemben, vagy félórámban odaülök, az asztalhoz és folytatom amit előzőleg elkezdtem, de ez elég idegőrlő, mert ilyenkor különösen sok problémája van minden családtagomnak, amit csak én tudok megoldani :)


Vasárnap délután aztán kicsit több időm volt a megszokottnál, mert Vince Kati mamiékhoz szeretett volna elmenni, Panka elfoglalta magát, Isti pedig pingpongozni ment.

Nekiláttam és a karton hátoldalán, vonalzóval fél centinként vízszintes vonalakat húztam, és négy függőlegeset, ott ahol kezdem és befejezem a varrást a lap szélén, és ott ahol a fonalívet elképzeltem. 

Ezután nekiláttam a lyukasztgatásnak, a vonalak mentén. Igen, előre kilyukasztottam a kartont, mert úgy sokkal könnyebb a varrás. Papírtörlőt sok rétegben összehajtottam és oda tettem, ahol épp lyukasztottam, mert a puha rétegbe könnyen behatolt a tű, simán átvitte a kartont. Erre tervezett lyukasztó eszközöm nincs, így hát egy parafa táblákhoz használható térképtűt használtam. Pepecselős munka az biztos és a kihímzés is sokáig tart, de nekem a végeredmény igazán megérte.  


Az biztos volt, hogy színátmenetet szeretnék, de ahhoz, hogy a színeket kiválasszam először képet kellett kerestem.
Rá is találtam gyorsan Panka egy régebbi fotójára, mert jópofa az összhang az elektromosságtól szálló hajszálak és a fonál szálai között, ráadásul szépek, vidámak a színei, pont ahogy elképzeltem. 

Ez a fotó egy vidám májusi délutánon készült, amikor a udvaron játszottunk. Panka hosszú haja tele lett elektromossággal a trambulinban való ugrálástól, én pedig fotóztam a játszó gyerekeket. 

A háttér színeit a fotó színeihez igazítottam, így egy igazán vidám oldal kerekedett. A Catania fonalak rengeteg, gyönyörű színben kaphatók, és mivel én már sokat horgoltam belőle, van néhány szín a tarsolyomban. 


Elhelyeztem a fotót, rétegeztem alatta és díszítőelemeket kerestem a megmaradt  #Scrapfellow készleteimben. A #Bíró Ági által tervezett papírok és elemek csodásak! 

Nem díszítettem sokat, mert a háttér nagyon színes, bár valahogy mégsem érzem túl mozgalmasnak. 
A címet kiemeltem vastag kétoldalú ragasztóval, a fotót is. A varázslat, a fotó alatt van ahol a kártya kihúzható. Ott olvasható a kis történet a fotóról, valamint a saját gondolataim.  















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér