Slider

Rakétaember jelmez készítése farsangra DIY kisfiú jelmez

január 21, 2017





Vincém nem az a beöltözős gyerek. Nem szívesen bújik jelmezbe, vagyis igen, de annak be kell érnie. Sokáig gondolkodunk EGYÜTT!!, hogy mi lenne jó, aztán egyszer csak nyilatkozik, hogy talán a rakétaember. Na így... "Kóstolgatni" kell neki a figurát, de ha megvan, akkor teljes szívvel beleéli magát a szerepbe. Imádom. Egyéniség.

Szóval rakétaember. Akkor ezüst, fehér, esetleg szürke. Irány a legközelebbi kínai, aztán egy másik...találtam egy felsőt, szürke csíkos...megteszi. gatyesz nincs. Akkor varrnom kell...nadrágot még nem varrtam, de egyszer el kell kezdeni.
A következő lépés az anyagbolt. Hurrá, ezüstös anyag, nem drága, de nem nyúlik. Vetem egy kisebb darab csodaszép rugalmas ezüst anyagot is, na az drága, de szuper rugalmas, jó lesz a felső díszítésére.
Majd elmentem bevásárolni, és mit találtam??? Ezüst szigetőanyagot!!! Megvan a többi díszítés és a csizma anyaga!!!
Így megy ez nálam, amerre járok, lecsapok valamire ami használható a jelmezhez, :) bár lehet, hogy teljesen másra tervezték.



A felsőre ezüst csíkokat (még csak nem is varrtam hanem) ragasztottam.  A csillagok a szigetelésből készültek. Na itt vigyázni kell, mert a ragasztópisztoly megolvasztja!! Bevontam a felső nyakát és varrtam egy kis válldíszt is.

A nacit egy melegítőnadrág alapján varrtam meg, semmi extra, két oldal összevarrva, térdére csillag, derekába gumi. Ezt a csúnya gumis derekat egy szigetelőanyag övvel takartam el, csillaggal az elején, hátul a tépőzár ráragasztva.


Na és a főattrakció a RAKÉTA, két műanyag palackól készült. Próbáltam vastagabb, merevebb palackot keresni. Ezüst akrilfestékkel lefújtam több rétegben. Kartondarabokat ragasztottam egymáshoz, hogy jó merev legyen, és erre ragasztottam a palackokat, majd széles gumiszalag tartja a vállán. Persze a kartont is lefújtam ezüstre.
Volt maradék tüllöm, és polár anyagom Panka ősztündér jelmezéből, ebből készült a tűzcsóva.


A csizmát úgy készítettem el, hogy csak rá kelljen tépőzárazni a cipőjére. Volt egy régi manójelmez és annak volt ilyen cipője. Ez nem volt olyan könnyű, és nem a szabásminta miatt, hanem mert a szigetelő anyag szakad és olvad ... de mindent meg lehet oldani...ezt is valahogy.
Hátul van a tépőzár és alul egy gumiszalag, hogy nem csússzon fel a "cipő".


Egy kinőtt, tönkrement bukósisakot is lefújtam ezüstre, de végül nem szerette volna felvenni, pedig jól mutatott a jelmezzel, de sebaj, nem akartam erőltetni, semmi értelme.

Nagyon szerette ezt a jelmezt két éve, annyira hogy tavaly is fel akarta venni, de aztán mégis egy másikat kellett készítenem lóhalálában (Trükkös Tom) de arról egy másik posztban írok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér