Slider

Scrapbook.hu - januári vázlat kihívás

január 10, 2017



Megújult a scrapbook.hu weboldala. Ez az oldal volt "A" magyar scrapbookosok otthona. Ide töltötték fel alkotásaikat, itt csevegtek, ismerkedtek. Én sajnos ebben az időben még nem találtam rá a scrapbookra, ebből kimaradtam. Pont 2014 táján kezdtem el ismerkedni vele, amikor az oldal pár éves pihenőre kényszerült. Budaházi Brigitta (Gigi) a honlap és a hozzá kapcsolódó webshop tulajdonosa, újult erővel vágott bele idén és egy csodás honlapot hozott létre, havi scrapbook és fotós kihívásokkal és olyan sokat lehet tanulni Tőle!

A januári kihíváson mindenképp rész akartam venni. Ez egy úgynevezett vázlat kihívás, aminek a lényege, hogy egy scrapbook oldalt kell elkészíteni, ami a vázlat elemeit, elrendezését tartalmazza. Innen kell kiindulni, de nem kell görcsösen ragaszkodni hozzá. El lehet forgatni a vázlatot, és persze más formátumú képeket is lehet használni. A linken inspirációs oldalak is láthatók és már fenn van jó néhány szép oldal, ami a kihívásra érkezett, és az enyém is ott lesz közöttük :) (izgi)  



Tehát íme az én oldalam és néhány részletfotó. Kerestem két fotót, ugyanabban a témában, Én maradtam az eredeti formátumnál, egy nagyobb függőleges és egy kisebb vízszintes fotó. Találtam is megfelelőt a tavalyi nyaralásról, amit úgy szeretek, így nekiálltam papírokat keresgetni hozzá.
A víz kékes-zöldje adott volt, és rátaláltam az egyik tavaly nyári Scrapfellow Kitklub tengeri növényes papírjára. Nekiláttam és kisollóval kivagdostam a csodás tengeri élőlényeket, ezzel meg is volt a díszítő elemek nagy része.
A víz hullámait az oldal alján úgy imitáltam, hogy vízfestékkel kék-zöld-fekete színeket folyattam, festettem (imádom!!) akvarell papírra, majd száradás után csíkokra téptem, ügyelve arra, hogy legyenek fehér szélei. Ezeket egymásra ragasztgattam, fodroztam.
A háttér felső részén pedig egy izgalmas technikát próbáltam ki. Műanyag pohárba kis vizet, mosogatószert és akrilfestéket tettem, majd miután összekevertem, buborékokat fújtam a lapra, persze irányítva, óvatosan. Úgy is lehet, hogy jó sok bubit fújsz, amíg kipúposodik a pohárból, majd belenyomod a papírt. Jó játék gyerekekkel is, de mondjuk temperával akril helyett.
Ezután már csak rétegeztem egy kicsit a fotók alá és elrendezgettem a díszítést. Itt annyi az érdekes, hogy néhány elemet kiemeltem a síkból, mert én nagyon szeretem a 3D-s hatást. Elővettem még néhány ideillő chipboardot, címfeliratot (mind a Scrapfellow-tól).
Kommentárt is írtam persze, ott bujkál a nagy fotó mögött, kicsit kikandikál, azért, hogy egyértelmű legyen.

Ha tetszik amiket alkotok, gyertek a blogom FB oldalára 

Gigi szavaitól a poszt alatt pedig elolvadtam. Köszönöm, megtisztelő!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér