Slider

Új ÁLOM kit és az első inspirációs oldalam - Scrapbook layout + process video

március 23, 2017




Megjelent az új Scrapfellow kit és gyönyörű! Valahogy nagyon egy húron pendülünk Ágival, mert ő is tollakat tervezett, én is azt festegettem. Lufikat is festett és én is, mert Vince 6 éves lett és meg szeretném örökíteni egy oldalban - lufikkal!! 

Ha érdekel mi volt a csomagban itt megnézheted.


Ez a kit már el is fogyott a polcokról, de a következő hónapra még be lehet nevezni!

Itt pedig az első oldalam. Tudni kell róla, hogy mostanában nagyon rákaptam a festegetésre. Gyakorlom az akvarell technikákat, persze csak kezdő szinten, de lelkesen. Ilyesmiket rajzolok, festek. Nagyon tetszenek Cécile Hudrisier illusztrációi, párat én is lerajzoltam. 

 























Ez pedig a layout, ahol Édes kis Vincém szundikál 1 évesen :) Imádom a fotót és a kész oldalt is szeretem, bár inkább olyan, mint egy mesekönyv illusztráció, mint egy scrapbook oldal :)

Ha érdekel hogyan készült, nézzétek meg a videót is, ott van a bejegyzés végén!






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér