Slider

A csoda te vagy - Scrapbook layout + Process Video

április 25, 2017




A második inspim ebben a hónapban a KAPOCS készletből, nagyon gyorsan elkészült, de napokig filóztam mit is alkossak. Volt egy szép rózsaszín virágos papír és ott volt egy fekete, néhány puzzle körvonallal. Végül kombináltam a kettőt. Nagyon tetszenek a fekete csíkos design-ok, így emellett döntöttem.

A Pinteresten találtam sablonokat masnikhoz. A maradék pöttyös papírommal ki is próbáltam, és olyan jól passzolt az oldalhoz, hogy fel is használtam kettőt.

Az oldal témája szerelmi vallomás a kislányomnak. Kicsit nehezebb időszakon megy most keresztül. Bár sikeres volt sok mindenben, másban viszont kudarcok érték. Iskola, barátok, szülők, megfelelés ... közeleg az év vége. Biztatni szeretném, hogy higgyen önmagában és ismerje fel, hogy egy pillanatnyi kudarc nem határozza meg magát az embert.

VIDEÓ (Katt és indul)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér