Slider

Jot Magazine Issue 18 - újra megjelent egy oldalam! Layout + Video

június 02, 2017






I´m really really proud to be part of JOT Magazine Issue 18. Kim Archer chose my layout to be part of this great magazine! 

Thank you so much Kim!






Márciusban már írtam a Jot magazinról, mert kiválasztották egy oldalamat és szerepelhetett az olvasói galériában. Most büszkén mondhatom, hogy a legújabb számban újra ott egy layout amit én készítettem.  

A JOT egy ingyenes digitális scrapbook kiadvány. Három havonta jelenik meg, Azoknak szól akik a kreatív emlékmegőrzés szerelmesei. Sok inspirációt, ötletet meríthetünk a magazinban megjelent alkotásokból. Tutorialok és kihívások is vannak hagyományos scrap, project life és kreatív naplózás témában. 

Rajtam kívül pedig még két magyar alkotó is bekerült, ami külön öröm!!! 
Lapozzátok végig, mert érdemes. Az én oldalam, a 42. oldalon található. 


Tavaly áprilisban egy szép napot töltöttünk Gyékényesen. Nagyon élvezte mindenki a szabadságot, süttettük magunkat a napon, főztünk kicsit és nagyot sétáltunk. Vince a fotón a húsvéti nyuszitól kapott kalapot és napszemüveget viseli. Jó alkalom volt, hogy elővegyem egy régebbi Scrapfellow kitből megmaradt  szemüveg chipboardot. 
Az oldal szélén maradék papírokat és PL kártyákat használtam fel. Összeszedtem mindent kék-sárga és fekete-fehér színben. Most is sokat varrtam varrógéppel.

Amikor az oldalt készítettem videóztam a folyamatot, így meg is nézheti a ki kíváncsi, hogy hogyan készült el az oldal.






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér