Slider

Együtt - scrapbook layout

július 02, 2017


Annyira tetszenek a Scrapfellow júniusi kit színei, hogy mindjárt elsőre a legmozgalmasabb papírra alkottam. 
Egy 2012-es fotót vettem elő, ahol Vincussal játszóterezünk egy napsütéses márciusi napon. 
Az oldal 2/3-át a virágos papír teszi ki, a maradék 1/3-ad fehér alapkarton. Vágtam még 3 színben harmonizáló csíkot a két papír határvonalára és a széleit keresztöltéssel végig is hímeztem. Jól jöttek kitben található fonalak. Néhány virágot és ágacskát is körbehímeztem. Szeretem a hímzés hangulatát és dimenziót is ad az oldalnak. A 3D hatást az SK díszítőelemeim is erősítik. Dudliztam virágokat és pecsételtem ágacskákat egy régebbi kites bélyegzővel, és ezek egy részét 3D ragasztóval kiemeltem a síkból. Rétegeztem a fotó alatt és végre használhattam a scrabble betűket a májusi kitből. Nincs sztori az oldalhoz, csak egy szép emlékkép számomra. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér