Slider

Decemberi oldalaim

december 27, 2017



 Scrapfellow "Tiszta"kit. Egyszerűen csodás lett. Imádom a papírjait. Nem tudtam dönteni ennek a papírnak a papír melyik oldalát használjam, így olyan oldalt készítettem, ahol látszik mindkettő. Ebből a papírból még biztos vásárolni fogok! Washi tape-pel tompítottam az átmenetet a lágy narancs ágacskák és a fekete nagy pettyek között. Úgy helyeztem el a fotókat, és a díszítőelemeket, mintha egy fonálon csüngenének. Imádom a fotót a készletet és szeretem az oldalt is ami belőle sikeredett :) 









Inspiráció az Együtt kithez. Ez a kit is gyönyörű lett! Minden papír, mindkét oldala annyira tetszik, hogy nehezemre esik a választás. Itt is egy papír mindkét oldalát használtam, csak hogy ne kelljen választani! Nagyon hasonlít az oldal elrendezése az előző oldalaméhoz, de mégis más. Hátha valakinek kedve támad közületek tag-eket gyártani a mintás papírokból.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér