Slider

Freebie cutfile and a gorgeous layout

április 18, 2018


Recently I draw some pictrue frames and I designed a print&cut file with it (studio3 files). With this file, you can make a beautiful 12" layout. I already did, you can see the pictures if you scroll down.  Also, you can watch a layout process video with this page on my YouTube channel. 

At the end of my entry, you can download the Studio3 file, and also in JPG format. You will find two A4 size print&cut files. 

I hope you like it! Please if you download the file, leave me a little comment, and share my post! Thank you!!! ♥


I also participated with this layout on the Simon Says Stamp Monday Challenge. This week it is about adding some doodling to our project. I did doodle all the frames. Do you doodle too? :)
(As always Simon Says Stamp will be giving away $50 voucher to shop at the fabulous Simon Says Stamp Store)

Már nagyon régóta szeretnék ilyen - olyan kereteket használni egy oldalon. Gyűjtögettem pici műanyag kereteket, hogy majd alkalomadtán felhasználom. Aztán egyszer csak beugrott, hogy rajzolt keretek is igazán jól mutathatnának. Fogtam a füzetem és rajzoltam is néhányat. A Pinteresten mindig lehet találni inspirációt. Most, hogy van Cameo vágógépem, nem álltam meg ezen a ponton, hanem beszkenneltem a kereteket, Photoshopban megszerkesztettem, majd a SilhouetteStudio programban studio3 vágófájlt készítettem belőlük. 

Most jött el az alkalom, hogy használjam is őket. A Scrapfellow Koszt - áprilisi kitjéhez készítettem egy inspirációt. A KAJA témában kerestem fotókat és eszembe jutott, hogy amikor Pankával kettesben Budapesten voltunk, akkor adtunk az élvezetnek és olyan ételeket ettünk amik itt Hévízen nem elérhetőek, max ha magam elkészítem. Na de ott eszünkben sem volt főzicskézni, így kipróbáltuk ami megtetszett. Összeszedtem öt fotót és eszembe jutott, hogy ehhez igazán jók lennének a keretek. Ráadásul a gyönyörű virágos papírral úgy mutatnak, mintha egy nappali virágos tapétáján sorakoznának a díszes képkeretek. 

Méretre szerkesztettem a képeket - talán ez volt a legmacerásabb része - és összeállítottam az oldalt. Sokat tologattam a hozzávalókat, de ilyen jellegű oldalaknál már csak így megy ez :)
Itt a videó, amin megnézhetitek a folyamatot! Ha tetszett és szívesen néznél még tőlem hasonlókat, akkor sokat segíthetsz egy kommenttel a videó alatt.


Itt a videó. KATT A  KÉPRE



Most jön a meglepi, és ha idáig elolvastad amit írtam, akkor meg is érdemled 😜😅
Bár tudom, hogy bárki tud kereteket dudlizni....de ha  megtetszettek az enyéim, akkor letöltheted a vágófájlokat, amiket Cameoval ki is tudsz vágni. Azokra is gondolok mindig akiknek nincs ilyen gépe, így Jpg egyszerű képfájlként is letölthető és ollóval kivágható. 

Egy kérésem van csak, kérlek segíts nekem egy hozzászólással, megosztással, blogomat, Fb oldalamat, Instámat vagy a YouTube csatornámat népszerűsíteni.


Innen töltheted le a vágófájlokat (studio3) és a képfájlokat (jpg)

Ezeket a kereteket rajzoltam, van köztük néhány, amit nem is használtam az oldalon.
 






1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér