Slider

Helló élmény

július 17, 2018



Vince van a fotón első tengerparti nyaralásunkon. Borzasztóan élvezte, a mai napig a kedvenc nyaralásának nevezi ezt a 7 éjszakát. Velünk volt Mex is. Kölyökkutya volt még és nem sokkal előtte volt egy szemműtéte. Anyukám nagyon féltette, a gyerekek is azt szerették volna, ha velünk van, így elvittük magunkkal. Azt kell, hogy mondjam, hogy nem volt gond vele. Vince is kicsi volt még, sokat voltunk a kis házunkban, amúgy sem maradtunk el hosszú időre a strandon, és egész napos kirándulásokat sem tettünk még. Szuper nyaralás volt, igazi pihenés, kikapcsolódás. 

Az oldal ötlete onnan jött, hogy kezembe vettem a Scrapfellow Hív készletből a pöttyös miltonkapcsokat és úgy éreztem, hogy ezek együtt mutatnak a legjobban. Három különböző színű culi kis karika... olyan oldalt kellene készíteni, amire egymás mellé teszem őket. Elkezdtem nézegetni a kit elemeit, és a szóbuborékok és a tag-ek is ugyanazt juttatták eszembe, hogy egy grid-layout-ot kellene összehozni. Ez azt jelenti, hogy az elemek egy keret, egy szögletes forma alapján vannak az oldalra helyezve, mintha egy táblázatot készítenék díszítőelemekből. 

Kiválasztottam a fotót és elkezdtem tologatni a hozzávalókat, és egy idő  után kialakult ez a forma. Minden a Hív kitből van, a pausz pici virágok egy részét szétvágtam és rétegeztem, a gombokat pedig dekoratív módon még fel is varrtam miután felragasztottam. Felkerült a három milton egymás mellé, de a három dekorgomb is. 

Már írtam róla, hogy lassan három év kitklub tagság után, nem spórolok. Sőt törekszem olyan oldalakat készíteni, amire pakolom a cuccokat. Már nem félek attól, hogy elhasználom és egy másik sokkal jobb oldalon pont az fog hiányozni, amit most nagylelkűen odabiggyesztek. Majd oda meg mást teszek :) Használjuk el a kiteteket!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér