Slider

Minialbum ajándékba

július 08, 2018



Keresztanyám 70. szülinapjára készítettem ezt az albumot, fotók nélkül. Az albumba majd ő maga tehet olyan fotókat, amiket nagyon szeret. 9x13 centis fotók passzolnak bele.

Ez az első ilyesmi amit készítettem. Nagyon élveztem, mert megszabadultam a fotók kiválogatása és megszerkesztgetése okozta bonyodalomtól ;) Még régebben vásároltam Ágitól egy Maggie Holmes- Crate Paper papírkészletet. Úgy éreztem, hogy ezek a klasszikus, kicsit régies, de mégis modern papírok nagyon illenek keresztanyámhoz.
Maradt néhány virágos kivágatom a Kihívás kitből (imádtam a virágokat) ezeket használtam. De ez persze nem vol elég így a digitális kitől nyomtattam még párat. A digitális kiteket böngészve találtam sok szöveges motívumot, amikből vágófájlt készítettem és így nagyon egyszerű volt a megfelelő méretűre nyomtatni és Cameoval kivágni őket. Ilyesmi:

 





Az album alapjának egy olyan formátumot választottam, amit már egyszer elkészítettem. Ez volt az anyukámnak készült Együtt minialbum. Erről van egy tutorial videóm, itt megtaláljátok: 



A koncepció az volt, hogy egy oldalpárnál, az egyik oldalra kerül majd a 9-13-as fotó, aminek teljesen előkészítettem az alapját. A fotót csupán az alsó kis díszítés mögé kell csúsztatni finoman. A díszítést csak ott rögzítettem, ahová nem ér a fotó. A másik oldalon pedig a szöveges és a virágos kivágatokkat rendezgettem mutatós formába :) Én a végére beleszerettem, remélem Ilcsa is megszereti ♥  

Sajnos a végiglapozós videóm eltűnt az éterben ... azóta sem értem :( de van sok fotóm :)











 



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér