Slider

Crate Paper Willow Lane kollekció - 12x12 nagyon virágos ;) Layout & process video

augusztus 22, 2018



Sziasztok! Június elején hatalmas meglepetés ért. Felkérést kaptam Farkas Flórától a Pink and Paper Shop tulajdonosától (aki maga is fantasztikusan tehetséges alkotó, sok neves cég csapatának tagja), hogy a Pink and Paper csapatában is alkossak! Örömmel mondtam igent! És most itt is vagyok az első oldallal, amit a tőle kapott csodálatos termékekkel készítettem.

Crate Paper MH Willow Lane kollekció gyönyörű. Nagyon tetszenek a színei, a virágok, a pillangók, a kakukkos órákat imádom, és az egészet áthatja egy népies motívumvilág. 

Hi everyone! As a new design team member of Pink and Paper Shop, I am so excited, presenting my first layout! I was so happy when Flóra chose to send me papers and embellishments form the gorgeous Crate Paper MH Willow Lane collection. I love the colors, the flowers, the butterflies, the cuckoo clock. I really like the folk art style of the collection.


Ehhez az oldalhoz az inspirációt a - Blossom - papír adta. Azonnal tudtam, hogy ki fogom vágni az összes virágot a papírból. Minden apró kis részletét. Ezután kipróbáltam, hogyan mutatna, ha átlósan a fotó köré halmoznám őket, és elég-e hozzá ez a virágmennyiség. 

I was inspired by the - Blossom - paper. I knew right away, that I will fussy cut every little piece of it. I wanted to create a composition of flowers around my photo, so first I tried if the number of cut-outs was enough.



A hátteret vízfestékkel készítettem. Sok vízzel és egy kevés festékkel dolgoztam. Hagytam, hogy a cseppek végigfolyjanak a papíron. Persze, azért kontroll alatt tartottam őket. 😉 Ugyanezekkel a színekkel fröcsköltem is kicsit.

I created a background with watercolors. I used more water and a little paint, and I let the drops run on my page. Well...it was a controlled run 😉. I splattered around the page with the same colours.


Ezután ragasztottam pár réteg papírt a fotó alá és elkezdtem a virágok elrendezését, rétegezését. 3D ragasztókockákat használtam a virágok és levelek kiemeléséhez. Van, ahol az egészet kiemeltem, van ahol a virágot a háttérhez ragasztottam, de a leveleket kiemeltem a síkból. Szeretem a 3D hatást. 

Then I started to layer the flowers and leaves. I used double sided 3D glue squares, to lift the flowers, and leaves, to add dimension to the layout, which I love so much!


A fekete szalagszerű szövegek mélységet adnak az oldalnak. Ezeket a - Spread Love - papírból vágtam ki.
Panka 7 hónapos a fotón, annyira cuki volt ebben a kalapban! Végre oldalba foglaltam ezt a 12 éves fotót.

Az egészt folyamatot megnézhetitek a YouTube csatornámon! Bízom benne, hogy tudtok ötleteket meríteni a munkámból és ti is beleszerettek a Crate Paper MH Willow Lane kollekcióba. Remélem, hogy tetszeni fog a videóm is!♥ 

The black fussy cut ribbon phrase banners from - Spread Love - paper give depth to the page.

My little girl Panka was 7 months old on this photo! I love how adorable she looked in this hat. I like the result, I hope you too. ♥

You can find a layout process video on my YouTube Channel! 
I hope I could inspire you to use Crate Paper MH Willow Lane collection. Thanks for stopping by! Anett










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér