Slider

Lignano'18 nyaralós minialbum + videó

október 21, 2018







Itt blogomon még nem is mutattam meg a nyaralós minialbumomat. Nagyon élveztem a Scrapfellow Pálya kit friss színeivel dolgozni, jó volt, hogy sok régebbi chipit is felhasználtam, és az új matricákat is nagy élvezettel ragasztgattam.Egyszerű és könnyen elkészíthető album, remélem tetszeni fog nektek.
Itthon nyomtatok. Nekem ez vált be. Egyszerűen nem tudok annyira előre tervezni, hogy élőhivatásra elküldjem. Sokszor az utolsó pillanatban változtatok a fotón vagy a méreten. Epson L386-om van, és a legjobb döntés volt. A régi nyomtatómba vett tintapatronok árából már sokkal korábban beruházhattam volna. Azóta több minialbumot készítettem, vezetem a PL-t, oldalakat készítek és még mindig ugyanaz a parton van benne!!! A feketéből pedig volt a csomagban még egy plusz.




Először kiválogatom a fotókat, amiket szívesen látnék az albumban, aztán Photoshopban kicsit feljavítom, vágok belőle, ha kell. Eközben alakul ki, hogy mi az ami nagyban lenne szép, melyik FF-ben. 


Ha van egy fotósorozat, akkor kicsik kellenek, mert csak az fér el ... stb. Tudtam, hogy mekkorák lesznek az oldalak, így világos volt, hogy maximum mekkora fér el, vagy ha kettőt tennék egy oldalra vagy négyet, akkor mekkorák legyenek. A témától függ melyikeket teszem egy oldalra. 


De szabadon is kell hagyni oldalt. Tehát, a szerkesztgetés közben kialakul a fejemben (úgy nagyjából), hogy a fotókat hogyan osztom el az albumban. A kész fotókat egy A4-es oldalra pakolom, és kinyomtatom. Ezeket láttad. Vannak fotók, amikkel még nem tudom mit kezdek, azt csak érzésre méretezem, aztán alakul valahogy. Ha megmarad fotó, akkor szoktam az albumban egy zsebet készíteni, és oda teszem őket.



Végül 34 fotó került bele, ebből van több kétoldalas, de van ahol két oldalon 4 fotó van.



Azt terveztem, hogy az oldalak széleit összevágom, miután füzetbe rendeztem őketm, hiszen, a belső lapok kicsit kilógnak, de végül a videózás, meg a család a háttérben elvette a figyelmem, és elmaradt. A középsők kicsit kilógnak, főleg, hogy nálam az egyik füzet 6 papíros, ami sok. De nem érdekes, viszont, aki nagyon pedáns, ne felejtse el ezt a lépést.






Ez pedig az átlapozós videó!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér