Slider

Fun layout with all the little squares from the cover :)

október 12, 2018



A Pinkfresh Studio – Indigo Hills 2 design team csomagjában Flóra elküldte nekem a papírkészlet borítóját, amin a papírok mintái láthatók, kis 4x4-es kockákban. Nem bírtam ellenállni, és kivágtam mindet. Ezek felhasználásával készült el az oldalam. 6-6 kis négyzet került minden sorba és oszlopba. 

The Pinkfresh Studio Indigo Hills 2 paper pack has a cover with small 4x4 cm pictures of the papers. Flóra sent me this cover, and I cut all little squares. I made a grid layout. 6-6 squares in every row. 


Kiválogattam a fotókat és elterveztem a helyüket. Majd a kis négyzeteket picit odaragasztottam, hogy könnyebb legyen őket minden oldalról végigvarrni. Ezután már csak megfelelő díszítőelemeket kellett keresnem. Az Indigó Hills kivágatokon, chipboard matricákon és pufi matrica arany betűkön kívül, a Crate Paper – Willow Lane pufi matricákat és a cseresznye kivágatokat is használtam. 

I planned the order of the papers and photos, and I glued the papers down a bit so that I can easily sew over every side with my sewing machine. I raised the photos a bit. Then I collected matching embellishments. Indigo Hills2 die cuts, chipboard stickers, puffy alpha stickers, and I also used Crate Paper Willow Lane puffy stickers and the ephemera pack. 


A fotókon Panka mókázik. A 7 éves szülinapjára vártuk a vendégeket, izgatottan bolondozott, én pedig kattintgattam. Jó kis sorozat sikeredett. A fotókat kiemeltem a síkból. A Pinkfresh Studio Indigo Hills 2 készlete nagyon sok lehetőséget nyújt szép alkotások készítéséhez. 

On the photos, you can see my 7 years daughter, at her birthday celebration. We were waiting for our invited guests. She was really excited and so happy. I made some cute photos. I am so happy that I finally created a multi-photo layout with the Pinkfresh Studio – Indigo Hills 2 Collection.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér