Slider

Layout with lots of frames - PFS Indigo Hills

október 11, 2018


A Pinkfresh Studio – Indigo Hills 2 chipboard matricái között nagyon sok izgalmas formájú keret van. Régóta vágytam már ilyesmire. Én most egy oldalt készítettem velük. 

The Pinkfresh Studio Indigo Hills 2 Chipboard Stickers pack contains a lot of beautiful frames. I created a layout based on this sticker frames.


Fehér alapkartonra dolgoztam. Levágtam egy csíkot a Gorge papírból és az alapkarton tetejére ragasztottam. Az alját sötétkék cérnával végigvarrtam úgy, hogy egy részén fel lehessen gyűrni a papírt.

My base is a white scrapbook paper. I cut a stripe off the Gorge paper and glued on the top. I used my sewing machine, with dark blue thread, to embellish. 


Cseppentettem és fröcsköltem a Pinkfresh Studio folyékony vízfestékével. Kikevertem a Gorge papírhoz illó lilás-bordós színt. 

I did some splatters and drops with the new Pinkfresh Studio Liquid Watercolors. I mixed the color of the Gorge paper.


A nagy koszorús chipboard matricába tettem a kiválasztott fotót. A kivágatok és az aranyozott fa matricák közül kiválogattam azokat, amik motivációs szövegeket tartalmaznak. Ezután csupán addig tologattam válogattam a kereteket, amíg megtetszett az összeállítás.

I used the big wreath chipboard for my photo, and I arranged the other frames until I was pleased with the look. I looked through the die cuts and the wood stickers, and used the ones, with motivational words on it. 


A Pinkfresh Studio Indigo Hills 2 készletének kereteivel nagyon izgalmas minialbumot is lehet készíteni, próbáljátok kii és mutassátok meg mindenképp! Nézzétek meg a videóm is és kérlek írjatok egy rövid kommentet, szívecskét ha tetszett! ♥ Köszönöm, hogy itt voltatok, Anett

I hope you like my layout. The Pinkfresh Studio – Indigo Hills 2 Collection is stylish, elegant and beautiful. I am in love with it! It contains beautiful frames, also suitable for great minialbums.
You can watch the whole scrapbook process on my YouTube Channel. Please write me a comment or a little heart if you like my video and want to see more.
♥ Thank you! Love, Anett


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér