Slider

Painting colorful leaves and using on a layout

október 10, 2018



Pinkfresh Studio – Indigo Hills 2 alkotócsomagja nagyon kalandos úton ért el hozzám, de megérte várni rá, mert csodálatos. Én nagyon szeretem a vízfestéket, kedvenc médiumom, és ebben a készletben a vízfestéké a fő szerep. A motívumokban azonnal felismertem Kim Stewart @neroliskye munkáját. Ezt az oldalamat az ő munkája inspirálta.

My favorite medium is watercolor, and I love the beautiful paintings of Kim Stewart @neroliskye, so it was no question for me, that I will love, love the Pinkfresh Studio Indigo Hills 2 collection. She inspired this layout. 



Akvarell papírra dolgoztam és a Pinkfresh Studio vadiúj folyékony vízfestékeit használtam. Először ceruzával halványan rajzoltam egy vázaformát, majd halványszürkével kis színt adtam neki. Cseppentettem párat a Bubble Gum (pink) festékből a palettámra és vízzel kicsit felhígítottam. Nagyon erős, élénk színei vannak. Egy széles, lapos ecsettel keretet festettem a papírra. A vízfestéknél, arra kell figyelni, hogy ne dolgozzuk túl. Húzzuk meg azt a pár vonalat és ennyi, nem kell rajta sokszor keresztülmenni. Amikor már kicsit beszívta a papír a vizet, akkor fröcsköltem is kicsit a festékkel.

I used the new liquid watercolors from Pinkfresh Studio. I worked on aquarelle paper. First I drew a vase shape with a pencil, and I added some light grey color to it. I used the Bubble Gum color to paint a border for the layout. Be careful, not to overwork it! It is nice to see the strokes, don't you think? I also did some splatters of course. 


A Glen papírból kivágtam a virágos ágakat, de úgy éreztem, hogy ez még kevés, így arra gondoltam, hogy megpróbálok olyan ágakat festeni, amiket Kim, az új folyékony vízfestékemmel. Nem fogtam vissza magam, jó színes lett, de nekem nagyon tetszett, főleg amikor alkoholos tűfilccel kontúrokat rajzoltam rá. Ollóval kivágtam az ágakat úgy, hogy egy vékony fehér szegélyt hagytam, majd elrendezgettem a csokrot a vázában. 3D hatást úgy értem el, hogy némelyik virágot 3D ragasztópöttyökkel kiemeltem.

I fussy cut the beautiful flowers from paper Glen, but I wanted a fuller bouquet so I decided to paint some branches with leaves. I used the liquid watercolors from Pinkfresh Studio. I tried to paint Kim’s design. I love how it turned out. I used a Micron pen and gave details to the painting. I fussy cut the branches and arranged the bouquet in the vase. The other side of the Glen paper is full of lovely flowers to fussy cut. I put some of them in the vase as well, and I decorated the title with it. 


Kiválasztottam a fotót és átgondoltam, hogy mit szeretnék ezzel az oldallal üzenni kislányomnak. Találtam egy szép Müller Péter idézetet és pár saját szót pausz papírra nyomtattam. Hogy még egy kicsit lágyítsam, tüllel rétegeztem. A fotó alatt is tüllt használtam. A Glen papír másik oldala tele van virágos motívumokkal, így a maradék papírból kivágtam párat, ezekkel tovább dúsítottam a csokrot . A die cut csomagból kiválasztott cím mellett is ezekkel díszítettem.

I picked the photo of my daughter. She is wearing a pink dress, so it coordinates well with the colors. I printed my comment on a vellum sheet, and I used tulle for layering both the comment and the photo. 




A Pinkfresh Studio - Indigo Hills 2 készletének gyönyörűek a papírjai. Visszafogott, lágy és elegáns. Biztos vagyok benne, hogy sokan beleszerettek. Az egészt folyamatot megnézhetitek a YouTube csatornámon! Nézzétek meg a videóm is és kérlek írjatok egy rövid kommentet, szívecskét ha tetszett!♥ Köszönöm, hogy itt voltatok, Anett

I hope you like my layout. The Pinkfresh Studio – Indigo Hills 2 Collection is stylish, elegant and beautiful. I am in love with it! You can watch the whole process on my TouTube Channel. Please write me a comment or a little heart if you like my video and want to see more.
♥ Thank you for reading my post! Love, Anett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér