Slider

Maggie Holmes Willow Lane layout ajándékba anyukámnak

augusztus 29, 2018



Sziasztok! ♥ Itt Anett!  A Crate Paper MH Willow Lane kollekció ből a kedvenc papírommmal akottam. Ezzel a gyönyörű papírral  - Sweet Rose – egy 12x12-es oldalt készítettem, anyukám születésnapjára. A fotón anyukám és kislányom látható. Egy családi ünnepen kaptam lencsevégre őket, és nagyon szeretem ezt a fotót. 

Hi Ladies! Anett’s here today I show you not only one, but two layouts with Crate Paper MH Willow Lane collection. The first layout is based on the Sweet Rose paper, my favorite. You can see my mother and my daughter in the picture. I love them so much, and they have so many things in common.



Vettem egy nagy levegőt és elvágtam a papírt kb. a háromnegyedénél, és fehér alapkartonra ragasztottam. Nem szeretem a szép mintákat félbevágni, és innen jött az ötlet, hogy folytatom a rózsák mintáját a fehér papíron. Tűfilccel befejeztem a virágokat.

I cut one third off the paper, and I adhered it on white cardstock. I cut some flowers in half, so I thought I will drow the missing lines myself with a needle pen.


Mivel a design hímzést imitál, így kézenfekvő volt, hogy hímezni is fogok az oldalon. A virágok közepét francia csomókkal emeltem ki, és néhány levelet is hímzéssel díszítettem. A kék részen fehérrel, a fehér részen pedig kékkel.

I also wanted to make some pretty stitches, so I did french knots int he center of the flowers and embellished also some leaves with decorative stitching. I used white thread on the blue paper, and blue tread on the white paper.




A fotót a layout alsó részére helyeztem el, miután rétegeztem, hogy kiemeljem az oldalból. Főleg kék és sárga színeket használtam, egy pici rózsaszínnel. 

I placed the photo to the bottom of the page. I did some layering with mainly blue and yellow papers and a bit of pink under the photo. 


Ezt az oldalt anyukámnak adtam ajándékba, így egy szép keretbe tettem. Mivel ez nem mély keret, így a pillangókat nem az oldalra, hanem az üvegre ragasztottam kívülről.

This layout was a birthday gift for my mother, so I put is in a nice frame. This frame is flat, so I adhered the two butterflies outside, on the glass. This way it can stand out. I love dimensions. 







A második oldalam, egy hirtelen ötlettől vezérelve készült. Megpróbáltam bluetooth-on keresztül összehangolni a számítógépem és a Silhouette Cameo 3 vágógépemet, és egy Paige Evans vágófájlon gyakoroltam. Közben megeredt az eső, a gyerekek elkezdtek egy Harry Potter filmet nézni, férjem elment ping-pongozni szóval semmi akadálya nem volt, hogy alkossak kicsit. 


A vágófájlt nem úgy használtam, ahogyan Paige megalkotta, bár úgy is szép volt…de én galád módon szétvágtam darabjaira. Az elemeket a Willow Lane kollekció papírjaival díszítettem és a háttér bal felső részében rétegeztem.

On the second layout, I used a Paige Evans cufile, but I cut it apart. I backed it up with beautiful papers and layered them on the upper right corner.


Kicsit festegettem a háttéren, hogy a fehér szélek kiemelkedjenek. Ez olyasmi festegetés volt, mint az első virágos oldalamnál. Ezen a videón láthatjátok. A fotó alatt rétegeztem, hogy kicsit kiemelkedjen, majd díszítőelemeket válogattam. 

I did some painting on the background, it was the same I did on my other flowery layout here. I added some layers under the photo and selected some stickers and embellishments



A fotón Panka látható, amikor Húsvétkor a dédinél tojásokat keres, óriási izgalommal. Nagyon illik az oldalhoz a pom-pom farkú nyuszi és a marticák közül a kislány kosárral.


I used a cute picture of my daughter. She was on Easter egg hunting with grandma. The pom-pom tail rabbit and the cute girl sticker go perfectly with the theme.


Nagyon szeretem a Crate Paper MH Willow Lane kollekciót. Bízom benne, hogy kedvet kaptok az alkotáshoz ezekkel a gyönyörű mintákkal. puszi Anett ♥♥♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér