Slider

Crate Paper MH Willow Lane kollekció I 12x12 Layout, pom-pom keretekkel

augusztus 15, 2018



Megmondom őszintén, a Crate Paper MH Willow Lane kollekcióból ez volt az első oldal amit készítettem.  Amikor a papírokat nézegettem, a – Darling – papírról azonnal egy kis angol falusi házikó konyhaablaka jutott eszembe, csipkefüggönnyel. Benézve az ablakon szép tárgyak, díszes keretek, fotók és egyéb csecsebecsék a falon. Ez az elképzelés inspirált az oldal készítésekor.

Hi ladies! Anett's here. I must admit, I ordered almost every embellishment with my DT parcel, I love them so much! My favorites are the embossed ephemera and the ThickersOn this layout, I managed to use one of the cuckoo clock diecuts. ♥

When I saw the - Darling – paper, I imagined a lace curtain, hanging in a kitchen window, in a small English country house. Behind the window, you can see a wall, with pretty frames, photos and memories. That picture was my inspiration.





A csipkefüggöny elkészítése kicsit hosszadalmas, de annál élvezetesebb folyamat volt. A Willow Lane virágos bélyegzőket használtam, és fehér domborító porral készültek a függöny mintái. Nagyon tetszik a végeredmény, így, hogy egy kicsit kiemelkedik a krém háttérből.

First I created the lace curtain. I used the Willow Lane Acrylic Stamps and embossed the flowers with white embossing powder. This took a while, but I think it was worth the effort. I love how it looks!



A függöny részt levágtam, majd kiemeltem a síkból.

Next, I cut the curtain part off, and raised it, so it stands out from the background.




Kiválogattam az ideillő díszítőelemeket, (naná, hogy a panda is felkerült J) és addig tologattam őket amíg mind megtalálta a helyét.

I picked the embellishments I wanted to use (panda standout of course) and shuffled them until I got the wanted result.



Sztori az oldalhoz: Amikor Flóra megmutatta a pink szoknyás pandát a Pink and Paper Shop oldalán, Panka épp akkor flangált be a pandás pólójában és rózsaszín szoknyában :o Persze előkaptam a gépem és kattintottam, azzal a hátsó szándékkal, hogy milyen szuper lesz ez a fotó egy oldalhoz – a pandával ;)



Story to the page: Flóra showed the picture of the panda in a pink skirt on FB, and at the moment my girl Panka came in, dressed in a panda shirt, and pink skirt!! That was really funny. Of course, I had to take some photos, knowing that I will use one of it for a layout - with the panda!



Az egészt folyamatot megnézhetitek a YouTube csatornámon! Köszönöm, hogy itt voltatok, Anett




You can find a layout process video on my YouTube Channel! Thanks for stopping by! Anett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér