Slider

Crate Paper, Marry Days - layout

december 30, 2018



Do you often create Christmas layouts? I just realized that this is my first one. The Crate Paper Marry Days collection has the traditional colors combined with some gold. They fit my photos perfectly, I don’t have to change the color of my photos. 

Ti hogy álltok a karácsonyi oldalakkal? Képzeljétek én most készítettem először. A Crate Paper, Merry Days készletében a tradicionális színek dominálnak, plusz egy kis arany. Ehhez nem volt szükséges a fotóim színén változtatni, színesen is jól mutatnak. 

I used my Silhouette Cameo to cut the scallop border and some tree shapes. I also used the golden puffy stickers, ephemera pieces, the little textile covered buttons, and the cute puffy stickers. In the background, I splattered some mists and used some snowflake die cuts. I hope you like my layout! I loved to create with the Crate Paper Marry Days collection

A Silhouette Cameom használtam, hogy scallop mintát és különböző fenyőfaformákat vágjak. Arany pufi matricákat, kivágatokat, textil bevonatú gombokat használtam. Addig tologattam őket, míg összeállt a kép. A háttéren fröcsköltem egy kis festéket és használtam néhány hópihe kivágatot. Élvezet a Crate Paper Merry Days készletével alkotni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér