Slider

Mandalát rajzoltam egy mintás papírra :O

december 07, 2018


I love the beautiful paper called Midnight Forrest in the 1Canoe2, Goldenrod collection. It is a painted design with a gorgeous deep blue color. I associated immediately on dreams and dreaming.


A 1Canoe2, Goldenrod készletében a Midnight Forrest papír azonnal megfogott. Ez a gyönyörű mélykék szín tökéletesen alkalmas arra, hogy fehér tollal rajzoljunk rá.



I always loved to draw mandala or dream catcher-like designs in my art journal. I thought some white pen drawing would look great on this dark blue background. I drew a circle in the middle of the paper and divided it into 8 sections. This helped me stay symmetric. I used a white Uni-Ball gel pen, Posca pens, and a golden lack marker. For inspiration you can always look at some designs you can find on Pinterest or Instagram, and use your favorite elements to create your own pattern. 

Mindig is szerettem mandalaszerű mintákat rajzolni az art journal füzetembe, úgy gondoltam, hogy ezen a sötét papíron is jól mutatna valami ilyesmi, fehér tollal elkészítve. Rajzoltam egy kört a lap közepére, majd 8 részre osztottam. Ez segített abban, hogy a minta arányos maradjon. Egy fehér Uni Ball zselés tollat használtam a rajzoláshoz, illetve Posca tollat, amikor vastagabb vonalat akartam húzni. Az arany részekhez lakk filcet használtam, de van aranyszínű Uni Ball is, ki kell próbálnom! Ha nincs ötleted a mintákhoz, akkor nyugodtan meríts ötletet a Pinterestről vagy az Instagramról, hogy elkészíthesd a saját verziódat.




I love this picture of my two children, but it has a really dark, black background. It is not easy to use on a scrapbook layout. But here the background is also dark, so I thought it would be a good match. I gave the photo a bluish tone in Photoshop. I built some layers under the photo and used some beautiful ephemera and stickers to embellish. I love the golden phrase stickers in this collection. It is so easy to choose from. I also used my favorite chipboard from the Crate Paper Willow Lane chipboard set, the golden heart, and the Rub-on. 

Van egy kedvenc képem a gyerekeimről, aminek nagyon sötét a háttere, ezért nehéz scrapbook oldalon használni. Eszembe jutott, hogy ezzel a sötét háttérrel talán működni fog. Nem tévedtem, a mélykék, fehér és arany gyönyörű együtt. Kicsit módosítottam a fotót, hogy kékes árnyalatú legyen, rétegeztem alatta, hogy kiemelkedjen a síkból és a háttérből. Matricákat, és kivágatokat használtam a díszítéshez. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér