Slider

1Canoe2 Goldernod 12x12k layout

december 02, 2018

Here is the link to my process video!

If you do thumbs up or leave a short comment, YouTube will know, that you would like to watch more videos from me...so please do so ♥



The oneCanoetwo, Goldenrod collection has beautiful colors and unique painted elements. When I saw the Summer's Trails paper, I thought that is will be tough to create a layout with it. Guess what…my first layout is based on this paper 😉 

Novemberben a oneCanoetwo, Goldenrod készletéből készítek inspirációkat nektek. Nagyon tetszik a készlet hangulata, a festett részletek, és csodásak a színei. Készítettem egy videót, amikor kicsomagolom a Pink and Paper-től kapott papírokat és díszítőelemeket. A videón is hallható, hogy a Summer's Trails festmény papír azonnal megfogott, bár úgy gondoltam, hogy nem lesz könnyű kezdeni valamit vele. Na, ez a papír lett az oldalam háttere. 😉

I used the Goldenrod Floral paper to embellish. I fussy cut the big flower element, cut all the flowers and leaves apart and layered them on the upper left corner of the paper. I used adhesive foam dots, to build 3D layers.

Goldenrod Floral papírból kivágtam a nagy virág motívumot. Minden darabját szétvágtam és a bal felső sarokból kiindulva egymásra rétegeztem őket, ügyelve arra, hogy ne takarjam el teljesen a gyönyörű festett hátteret. 3D ragasztópöttyökkel dimenziót adtam az oldalnak.

I picked my photo and modified the colors in Photoshop to match the colors of the paper. I used some stickers, and Chipboard Phrase Stickers to embellish the layout. I also used the Crate Paper Willow Lane Rub-on next to my photo. 

Kerestem egy olyan fotót, ami jól megy a háttérhez. Kültéri fotót kerestem és Photoshoppal alakítottam a színein, hogy illeszkedjen a papír színeihez. Matricákat és szöveges chipboard matricákat használtam az oldalon. Elővettem a Crate Paper-Maggie Holmes-Willow Lane kaparós matricákat és ezeket is használtam a fotó mellett és alatt. Az oldalt kommenttel és dátummal egészítettem ki.


I also made a video from my scrapbooking process. Here you can watch it! I hope you enjoy! ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér