Slider

Crate Paper Marry Days - 2. layout

december 31, 2018

I used the Crate Paper Marry Days collection for my third inspiration as well. I used a snowflake border cut file from Paige Evans. I used 3D glue dots to raise the cut file from the background. 

Harmadik inspimet is a Crate Paper, Merry Days készletével alkottam meg. Egy hópihés Paige Evans vágófájlt használtam, amit fehér papírból vágtam ki. Ezt a hópihés keretet 3D ragasztókockákkal kiemeltem a síkból, majd további fehér és arany hópihe kivágatokkal díszítettem. 


I also used my own white and golden snowflakes to embellish the page. I love the golden puffy words and snowflakes in the collection. I used a lot on this layout. 

A készletből az arany pufi matricás feliratok és hópihék a kedvenceim, ezekből sokat használtam az oldalon. 


In the background, I splattered some mists and used Nuvo Christal Drops as well. I changed the colors of my photos a bit, so they fit these golden-white colors. I hope you like my layout! It is quite busy, but somehow I like it anyway ;)

Nuvo Christal Drops-sal cseppentettem sok helyre és arany vízfestékkel fröcsköltem. 
A fotóim színét megváltoztattam, hogy passzoljon ehhez az arany fehér színvilághoz, majd 4,5 x4,5 cm méretűre nyomtattam.  Elég mozgalmas oldal lett, de valahogy mégis szeretem nézegetni. Biztos a fotók miatt :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér