Slider

Modern geometrikus formák

december 07, 2018



The 1Canoe2, Goldenrod collection has an interesting paper called Pink Tile. I used it to try a great technique. 

A 1Canoe2, Goldenrod készletében van ez izgalmas papír (Pink Tile), amelynek geometrikus mintája nagyszerűen alkalmas volt, hogy egy izgalmas technikát kipróbáljak rajta. 

I cut one third off the Pink Tile paper and used a craft knife to cut the squares halfway out. I bent up the little triangles so you can see the paper underneath. I used the Meadow Floral paper for backing the layout. I fussy cut some squares from the leftover paper and embellished the background. I raised some of it with adhesive foam dots. 

A Pink Tile papír harmadát levágtam és művészkés segítségével kivágtam a négyzetek két oldalát, úgy hogy fel tudjam a hajtani a kis háromszöget. Nem törekedtem a szimmetriára, sőt úgy alakítottam, hogy hol innen, hol onnan nyíljanak a kis háromszögek, valamint kivágatlanul is hagytam néhányat. A Meadow Floral papírt használtam háttérnek. A megmaradt kétharmad papírból további kis négyzeteket vágtam ki, és ezekkel továbbvittem a négyzetes dizájnt. Némelyiket kiemeltem a síkból, másokat simán leragasztottam. 


My daughter and her beasties take cool selfies! I think it fits the cool cut design perfectly, also the stickers from Goldenrod collection. 

A nagylányom és a barátnői szuper selfiket készítenek. Ez a fotó jól illik a vagány kivágott papírhoz és a Goldenrod készlet matricáihoz is. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér