Slider

Crate Paper - Merry Days - Mini album

december 29, 2018



I know that every grandma likes to get photos of their grandchildren. At Christmas, I try to give them a lot, because I always forget to do so throughout the year. I made a mini album from Crate Paper Marry Days collection for one of our grandmas. 

A nagymamák igazán szeretnek fotókat kapni az unokákról, ugye? Ilyenkor Karácsony környékén mindig lelkiismeret furdalásom van, hogy az év folyamán nem figyeltem erre, ezért az ünnep jó alkalom arra, hogy kicsit pótoljak. Egy minialbumot készítettem az egyik mamának a Crate Paper, Merry Days készletét használva. 




The pages are made of vellum. Take the half of an A4 sheet and cut the width to 16 cm. Turn up 6,5 cm, this will form a little pocket. I stitched at 7cm, 14 cm and at the end with my sewing machine. Now you have two little pockets to fill.

Az album oldalait pausz papírból varrtam. Az A4-es pauszt félbevágtam, majd 16 cm-re vágtam a szélességét. A maradékból 6,5 cm-t felhajtottam, ez képezi a zsebet. Ezt 7 és 14 cm-nél valamint a végén végigvarrtam. Így két kis zseb jött létre, amibe tag-eket készítettem a Sleigh Ride és más maradék papírból. 

 



I glued the squares from the Stockings paper on the pockets. I made tags, from Sleigh Ride paper and other leftover papers, and glued 5*5 cm photos on the tags. I filled the pockets with the tags.

A zsebekre a Stockings papírból kivágott adventi naptár képecskéi kerültek. A tag-ekre, pedig 5x5-ös fotókat ragasztottam. Így mama 25 kis képecskét kap tőlünk egy kis minialbumba csomagolva. 




The cover is 2 pieces of cardboard (17 *11cm). I covered them with the Cheer paper.

A borító 2 db 17x11 cm es karton, amit a Cheer papírba csomagoltam. A gerinc egy darabka bordázott karton.
 














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér