Slider

Hercegnős hullámok

szeptember 06, 2012

Hercegnős hullámokra vágyott Panka. Pont olyan haja van, mint nekem, szögegyenes. Persze hogy izgalmas, ha egyszer-egyszer kuntyori hullámokat varázsolunk bele. Igazán könnyű és nem kell semmi kemény - bökős hajcsavaró hozzá!

Este hajmosás után puha zoknikra csavartam a frissen szárított, épp hogy picit nedves hajat. Szárítás előtt, ha egy kis fixálót (pl. hajhab) is teszünk a hajra, akkor még tartósabb lesz ez eredmény.
A zoknik végét magukba visszafordítottam, így kis gombócok lettek.  Összesen 9 darab. Én ezeket még hármasával egy - egy újabb zokniba tuszakoltam, hogy alvás közben ki ne essenek, így lett 3 nagy gombóc, de talán ez felesleges óvintézkedés.
A puha gombócok nem zavarják az alvásban, és reggelre készek a csodaszép kuntyorkák, vagyis a hercegnős hullámok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér