Slider

Dobjuk fel a falakat, avagy mire használhatod a megmaradt tapétát?

július 17, 2014

Panziónk van, ahol évről évre felújítunk néhány apartmant. Minden télen (ugyanis ekkor van csak időnk a festéssel járó munkára, felfordulásra) töröm a fejem, hogy milyen praktikákkal tudom feldobni, hangulatossá tenni az apartmanokat.

Az egyik lehetőség hangulatos, vidám, olykor merész tapéták használata. Nem kell félni a nagy, erőteljes mintáktól, de mindig csak egy-egy részét dekoráljuk vele a szobáknak.



  


 A hálószobákban nagyon jól mutat, ha az ágy mögötti részt tapétázzuk le. Az oldalsó falak olyan csupasznak hatottak, így kitaláltam, hogy a megmaradt tapétacsíkból kivágom az egyik domináns mintát és tapétaragasztóval felragasztottam. Nem volt egyszerű a vékony indákkal, de igazán mutatós lett az eredmény.

  






Egy másik hálóban a félbevágott tapéta mintáit kivágtam és az oldalsó falra ragasztottam, mintha ott folytatódna a minta.



Ugyanígy folytattam a mintát egy másik apartman nappalijában is, ahol a kanapé mögötti falat tapétáztuk le.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér