Slider

1 2 3 papírhullámok

szeptember 24, 2016

Az alapötlet - vagyis a tépett papírszélek, mint hullámok - sajnos nem az enyém, hanem Belinda Spenceré. Nagyon megragadott az alkotása így liftelnem kellett.  

Baskai nyaralásunk legutolsó napján megjött a hidegfront és így a háborgó tengert is megcsodálhattuk és jó kis fotókat lőttem.  A hűvös szél felüdülés volt mindenkinek :D

A széttépésre került papírt én festettem, vízfestékkel, majd rétegeztem a tépett széleket. Megpróbáltam a horizontot egy vonalba illeszteni. Felkutattam a tengerhez kapcsolódó díszeket, kivágtam néhány halacskát textilből és a hullámok közé tettem őket. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér