Slider

Csodás betűk - Scrapbook layout + process video

március 03, 2017


Készült egy új oldal és szeretem a végeredményt. A videót hozzá a bejegyzés végén találjátok.

Vincus egy augusztusi napon leült és nagyon kitartóan, iszonyatosan koncentrálva betűket rajzolt. Több oldal is tele lett. Olyan cuki volt, persze megörökítettem és most egy fiús oldat terveztem ezekkel a fotókkal.

Láttam ezt a festési technikát a Pinteresten és mindenképp ki akartam próbálni. A videón ti is megnézhetitek, hogyan készült. Mivel imádom a kéket és a zöldet együtt, így kevertem akrilból kékeszöldet és sárgászöldet. Jól mutatnak együtt. A díszítésnél még egy színt adtam hozzá, méghozzá a sárgát, mert feldobja és vidám hangulatú lesz tőle. A fotókat fekete-fehérre szerkesztettem.

Az égők akkor kerültek a képbe, amikor átnéztem a régebbi Scrapfellow Kit klub maradékaimat hogy mit használhatnék. Égők=fény=okosság ...  EZAZ!! de a kettő nem volt elég, így rajzoltam még néhányat, érdekes alakút. Kivágtam őket, majd ráragasztottam őket egy fekete lapra és újra kivágtam vékony szegéllyel, így jobban kiemelkedik a háttérből. 3D ragasztókockákkal ragasztottam fel őket a háttérre, ugyanúgy, mint a csodás feliratot a fotókat és néhány virágot is. 
Scrapfellow Kit klub termékeket használtam, de a régebbi csomagokból, innen-onnan. 






Íme a VIDEÓ!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér