Slider

Újabb "álom" oldal - Scrapbook layout + process video

április 02, 2017





Csodás ez az ÁLOM kit, nagyon szépek a színei. Kaptunk a csomagban egy gyönyörű nagyméretű chipboardot. Egy hatalmas álomfogót. Ezt használtam ezen az oldalamon. Készítetten egy égboltot fekete kartonból és a csipkés chipboard álomfogó jelképezi a holdat.

A tollakat én festettem, amit meg is mutatok egy külön videóban a héten.

Az egész folyamatot felvettem és összevágtam egy ötperces videót, hátha valakit inspirálok vele.

Vince egy hónapos volt ezen a fotón, édes, nyugodt kisbaba volt, egyedül elaludt, szépen evett, sokat nézelődött nyugodtan ... mint az álom. Imádtam puha, pelyhes buksiját, jó volt összebújni mindkettőnknek, kihasználni a nyugodt pillanatokat.



Arra kérlek Benneteket, ha tetszik a videó jelezzétek röviden, hogy lássam van értelme dolgoznom vele! Egy 👍 is megteszi, ott a YouTube videó alatt! Előre is köszi! 


Íme a videó:





Itt pedig a részletfotók











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér