Slider

Emlék befőtt - scrapbook layout

július 01, 2017



Már régóta ki akartam próbálni, hogyan mutatna egy oldalon ha a mintákat bemetszem és kifordítom. Kapóra jött a rombuszos papír a Scrapfellow Idő készletből. ... nekiestem egy művészkéssel és nagyon tetszett a végeredmény. A kivágatos rész mögé ragasztottam egy zöld papírt, ami harmonizál a fotó hátterével és kontrasztot ad a kivágott részeknek. A vízszintes elrendezés mellett döntöttem: felső sáv kivágások, középső sáv fotó+szöveg+díszítés, alsó sáv (majdnem) üres.

Tag-eket készítettem, a zöld papírral, az egyik PL kártyával, a másik kettőre pedig mintát pecsételtem Ági szuper virágos pecsétjével. A befőttesüveg chipiből shaker box-ot készítettem. A fotónak régi könyvlapból SK befőttesüveg keretet gyártottam. Az előző oldalam megmaradt virágos papírcsíkjából kivágtam minden kivághatót és ezekkel 3D-sen tovább dekoráltam az oldalt.

Ja, igen fehér akrillal kicsit tompítottam a mintát, hogy jobban kiemelkedjen a fotó és a díszítés, na meg, hogy csökkentsem a káoszt.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér