Slider

FREEBIE wreath cufile!

február 07, 2018



If you follow my work, you already saw, that I started to draw flowers, leaves and other plants. I enjoy it a lot. Recently I draw a flower wreath and I designed a print&cut file with it. With this file, you can make a beautiful 12" layout. I already did, you can see the pictures if you scroll down.  Also, you can watch a layout process video with this page on my YouTube channel. 


At the end of my entry, you can download the Studio3 file, and also in JPG format. You will find an A4 size print&cut file. First print&cut one side and then do the other half. If you are ready, you can put both sides together and voila, you have a beautiful wreath. 
If you use watercolor paper, you can also paint the wreath, or you can color with pencils, it is up to you. You can also cut it and use it in parts. But you can also use it as me, in black and white, with a black and white photo, but with colorful elements.

I hope you like it! Please if you download the file, leave me a little comment, and share my post! Thank you!!! ♥

Aki egy kicsit követ engem az biztosan észrevette, hogy elkezdtem rajzolgatni. Most a virágok, levelek, indák, tehát a növények témakör fogott meg. Nagyon tetszenek a fekete vonalrajzolt virágok, növények a layout-okon, így arra gondoltam, hogy rajzolok magamnak párat és mivel már nekem is van Cameo-m így saját die-cut- okat is készíthetek magamnak. Ez meg is történt és több oldalon is használtam a virágos kivágataimat. Hamarosan veletek is megosztom őket, ha szeretnétek.

De nem álltam meg itt. A kedvenc motívumaimból kompozíciókat kezdtem rajzolni. Kis csokrokat, ezt -azt.
Ilyesmit is


Rajzoltam egy koszorút is. Ezt a koszorú aztán beszkenneltem és vágófájlt készítettem belőle. Ez eddig oké. Na de én ezt egy 12" -es papíron szerettem volna használni. Persze rajzolhattam volna egyből ilyen nagy papírra, de akkor nem tudtam volna itthon beszkennelni és veletek se tudnám megosztani, hiszen nem gondolom, hogy sokatok otthonában van nagyformátumú nyomtató.

Ezért azt találtam ki, hogy PS-ben kettéválasztom a koszorút és akkor két A4-es oldalra nyomtatva,  majd összeillesztve már megoldható a dolog. Ps-ben szépen megszerkesztgettem, kettéválasztottam, majd mindkét oldalból vágófájlt készítettem. Szerintem jól használható. Van egy pici rész ahol össze tudjátok ragasztani a két oldalt, alig észrevehető amikor kész. 

Végül ezt a próba verziót fel is használtam és készítettem vele egy oldalt. Férjemmel közös oldalunk úgysincs még, közeleg is a Valentin nap (bár ez nekünk túl sokat nem jelent), ki tudja miért, de ezt a fotót húztam ki a paksamétából. Fekete-fehéren hagytam a koszorút, ráadásul egy FF fotót is választottam hozzá, így arra gondoltam, hogy cuki, színes díszítőelemekkel dobom fel az oldalt. 

A januári Scraptáborban, Farkas Flóra - Pink & Paper -tól vásároltam néhány Altenew kivágatot, chipboardot és cuki szívecskés pufi matricát. Na most ezeket végre bevethettem. Kiegészítettem Bíró Ági - Scrapfellow csodás papírjaival és miltonkapcsaival. Volt valahonnan néhány AC Becky Higgins chipboard matricám, és kaparós matricám is és össze is állt az oldal. 
Videóztam közben, így egy folyamat videót is láthattok a YouTube csatornámon.

VIDEÓ











Itt pedig a letölthető rajzolt koszorú vágófájl. Ha valami gond adódik a használatával, kérem jelezzétek. Amikor megnyitjátok a fájlt, láthatjátok a koszorú két felét. Helyezzétel el az egyiket a papíron úgy, hogy ne lógjon ki sehol. Se a piros vonalra, se a vonalkázott területre ne lógjon bele. A másik oldalát húzzátok félre.

A nyomtatáshoz fontos, hogy látszódjanak az A4-es papíron a regisztrációs jelek. Ha ez megvan, akkor el lehet küldeni nyomtatásra. Fontos, hogy a nyomtatási beállításokban legyen megjelölve, hogy tartsa a méretet, ne alakítson rajta. Ha kinyomtattad, ne változtass már a fájlon semmit, és úgy indítsd a vágást. Ott fog vágni, ahol piros vonalat látsz. Ugyenezt aztán újra a másik oldallal. Remélem sikerül. Kérem jelezzétek, ha gondok vannak, ha sokatoknak nem megy, akkor talán belefogok egy kis videós oktatóanyagba.

Ha nincs vágógéped, akkor a JPG fájlokat töltsd le. A4-es papírra nyomtathatsz, majd ollóval kivágva szintén összeillesztheted a koszorút.

Amit kérek! Ha tetszik és letöltötted, kérlek hagyj egy kommentet itt, vagy az Instagrammon, vagy akár az FB oldalamon. 
Mindig nagy öröm ha megosztjátok másokkal is ezt a bejegyzést, hátha nekik is örömet okoz. Még nagyobb boldogság nekem, ha alkalomadtán meg is mutatjátok, hogy mit alkottatok a kivágóimmal. Ezeket szívesen megosztom én is! ♥






1 megjegyzés:

  1. Hi Anett ! I found you on Instagram while hopping along with Pinkfresh this AM! I love your designs and thank you so much for the beautiful hand drawn wreath download xK

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér