Slider

Jégkirálynő jelmez készítése farsangra

január 14, 2017






Ez a jelmez 2016-ban készült, tehát tavaly ragyogott benne lánykám, de csak most írok róla, mivel most aktuális. Szóval Jéghercegnő (nem Elza!!!) dehogy :) ez volt a kikötés. Jéghercegnős könyvet olvasott, innen az ötlet.

Készítettem egy csodás, habos-babos fehér tüllszoknyát, illetve tettem bele világoskék csíkokat is, hogy "hidegebb" legyen. Egy gumiszalagra fűztem fel a tüllcsíkokat. Nagyon egyszerű, akkora csíkokat kell vágni, hogy félbehajtva adja ki a szoknya hosszát. Félbehajtom a csíkot és a gumi mögé illesztve áthúzom a szabad végeket a hurkon. Valahogy így, csak itt gumis fejpántra dolgozok, a Jéghercegnő szoknyánál pedig csak egy 3 cm széles gumiszalagot használok.




A tüll szálakra apró csillogó kövecskéket a ragasztottam.

A szoknya derekára horgolást készítettem, ami eltakarta a nem szép részeket.





A felsőt, (ami egy fehér spagettipántos trikó) hópihés gyöngyökkel díszítettem.



Panka Karácsonyra ezt a szép nyakláncot kapta, ami nagyon jól illik a jelmezhez.


A kis bolerót egy másik alapján varrtam meg. Ez a szuper anyag rugalmas és hologramosan csillog-villog. A széleire szintén horgolt szegélyt varrtam.



A korona alapja egy kis diadém, amire drótokat tekertem és arra fűztem fel a különféle gyöngyöket.








 A sminken is sokat gondolkoztunk, végül ott a helyszínen spontán alakult :)



Panka egész este csillogott, ragyogott, boldog volt.



 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér