Slider

Szabad - scrapbook layout

január 30, 2017




Második oldalam, mint Scrapfellow kreatív csapattag, de valójában ez készült el előbb, csak a hópihéset inkább éreztem egy  bemutatkozó oldalnak, a családi fotóval.

Amikor megkaptam a kitet, és benne a sok pausz felhőt és felhő pecsétet, azonnal a esős fotóim jutottak eszembe. Vince pocsolyázik (de erről már készült oldal), Panka a szökőkútban, végül azt a pillanatot örökítettem meg, amikor egy késő májusi délután leszakadt az ég és lánykám boldogan szaladt ki a meleg esőbe és ugrált, táncolt, kacagott ... szabad volt és önfeledt! 
Irigylem ezt az érzést, mert mi felnőttek olyan ritkán engedünk meg magunknak ilyesmit. Fontosak a gyerekek, hogy emlékeztessenek minket ezekre az érzésekre, újra megtanuljuk Tőlük ezt az életérzést, a szabadságot. 


Az oldalon a kicsi felhőket bélyegeztem, a nagyok úgy készültek, hogy körberajzoltam a pauszokat, kifestettem vízfestékkel és alkoholos filccel rajzoltam rájuk. A cseppeket is úgy rajzoltam, majd kivágtam, és most is, mint sok oldalamon, kiemeltem a síkból néhány cseppet és elemet. 
A háttért gessoval alapoztam. Gelatossal egy kis műanyag csomagolás darabra firkáltam, egy kis vízzel spricceltem rá és a csomagolást a papírra nyomkodtam. Kéket és rózsaszínt használtam. DE mikor az oldal összeállt, nem tetszett, mert túlságosan mozgalmas lett, a háttér és a sok felhő és vízcsepp, így fogtam a fehér akrilfestéket és a layout bal oldalán, és a fotók körül világosítottam a háttéren. Ott a hol a szabad felirat van, alatta és felette is. Ezt azért írom, mert sokszor lehet javítani egy oldalon, ha nem tetszik a végeredmény.  

Végül nagy levegőt vettem és kivágtam kislányom alakját a fotókból és úgy helyeztem el az oldalon. Téptem pár csíkot, hogy legyen a kis tappancsai alatt "talaj" és még pocsolyák is lettek megfordított felhőkből. 








Felhasználtam:

SZABAD-sbkk09




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér