Slider

Scrapfellow decemberi - Betűzzünk kihívás

január 01, 2017




A Scrapfellownál minden hónapban új kihívásra lehet nevezni, amit az egyik kreatív csapattag talál ki. A decemberit Sztarenki Szilvia találta ki. Egyébként nézzétek meg a blogját, olyan csodaszépek a munkái!!
http://beedeescrap.blogspot.hu/


Decemberi kihívás betűzzünk

Bee készített hozzá inspirációs alkotást is, amit itt nézhetsz meg. 

A kihívás leírása:
Készíts alkotást a következő feltételek szerint:
  • Az alkotásban betű és/vagy szám de nem rendeltetésszerű használatban.
  • Az alkotásban használj egy kicsi (vagy sok) ezüstöt (ezüstös csillogást).
  • Lehet indulni scrapbook oldallal, mini albummal, képeslappal...



Nagyon tetszett Bee kihívása, így nem volt kérdés, hogy készülök rá, csak az időt kellett megtalálnom hozzá :) Tegnap, Szilveszter napján sikerült. Van néhány fotóm előre kinyomtatva, és gyorsan átböngésztem őket. 


Előkerült ez a családi szelfi ami a nyaralásunkon készült. Azonnal beugrott kisfiam cuki megjegyzése amit akkor mondogatott amikor a nyaralást foglaltuk, hogy most ne 7-re menjünk, hanem 9-re vagy 10-re vagy 11-re (mármint napra) Szóval számok lesznek az oldalon. Festem őket és felvarrom és jó sok lesz belőlük.


Előtúrtam a nyári papírokat, elemeket. Jó színeseket, mert a fotó úgyis fekete-fehér. Kéket mindenképpen szerettem volna, mert az ezüsttel szépen mutat és utal a vízre, tengerre. 

Ha nincs a kihívás, biztos nem tettem volna a nyári oldalba hideg ezüstöt, de nem is mutat rosszul, ugye
Aztán eszembe jutott, hogy akár szét is folyhatnának azok a fagyik az oldal alján. Elővettem szeretett Gessoimat és lám folyik a fagyi. 

A számokat ezüst akrillal festettem, majd felvarrtam. Nem voltam túl galád azokkal a számokkal, de remélem azért a kihívásnak megfelelek.  












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér