Slider

Karácsonyi ajándékcsomagolás

december 23, 2014






Van aki még nem csomagolta be az ajándékokat??

Én szeretek jó előre megvenni minden ajándékot. Borzasztóan utálok sietve, kapkodva, kétségbeesetten keresgélni miközben hömpölyög a türelmetlen tömeg körülöttem.

A csomagolás viszont általában az utolsó pillanatra marad, amikor a hideg pincében, vagy az egyik üres apartmanban magányosan, kapkodva csomagolgatok és közben nem lankadhat a figyelem, mert hátha épp akkor van valamelyik gyereknek halaszthatatlanul szüksége rám.

Idén, mivel minden készen állt még akkor becsomagoltam mindent, amikor Panna suliban, Vince oviban volt. Mutatok néhány mutatós csomagolást, hátha szeret valaki ilyesmivel bíbelődni.

Nagyon szerettem volna olyan "csomagolópapír" színű csomagolópapírt venni. Azt a barnásat. Ha legközelebb lesz az Aldiban vagy a Lidlben, akkor betárazok, mert az a legjobb, és ott viszonylag olcsó is, sok van a tekercsen. Jól mutat rajta minden díszítés, lakkfilc. Ilyesmire gondolok.

    

Jövőre a sulis füzeteket is olyanba fogjuk Pannával csomagolni. Na szóval olyanom nem volt, de volt kék, és az is szép lett.

Ezt a szép gyertyatartót + gyertyát csomagoltam úgy, hogy  a kék csomagolópapírba betekertem. Ha a ragasztóból is karikát készítesz, akkor az úgy működik, mint a kétoldalú ragasztó. Ha így rögzíted a papírt az oldalán, akkor nem látszik a ragasztás.

Nagyon egyszerűen a tetején összefogtam a papírt és szép szalaggal összekötöttem. Ami ezt az egyszerű, mindenki által könnyen elkészíthető csomagolást izgalmassá tesz, az a tortapapír.  Félbevágtam és körbefogtam vele az ajándékot. Papírragasztóval rögzítettem, így nem csillog rajta a cellux.





Könyvek csomagolása is jól mutat így.




Ezt persze tovább lehet díszíteni. Én mintalyukasztóval köröket, szíveket és csillagokat vágtam ki, melyeket fonallal rögzítettem. Jól mutatna még a rafia, vagy a madzag is.



Én személy szerint beleszerettem a tortapapírokba. Itt mintás csomagolópapírokkal használtam és ugye, hogy így is jól mutat?? Mamiknak fotókönyvet készítettem Karácsonyra és így csomagoltam be őket. Egyszerű, gyors és mutatós.
Díszük pedig a korábban már leírt csillogó szódabikarbónás porcelángyurmából készült.







 Néhány további szépség a személyes ötlettáramból:

hearth-gift-wrap


Father's Day Gift Wrapping Idea 

Flowers from old books, combined with red ribbon and brown paper for a beautiful Christmas wrapping. love using brown paper bags from the grocer (reuse!) wrap presents... so much more personal and creative




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér