Slider

Csillagos vágófájl - Stars cutfile freebie

január 04, 2018


Itt is vagyok egy újabb oldallal


Ezt a hátteret az ünnepek alatt terveztem és valamelyik karácsonyi fotót terveztem megörökíteni vele. Aztán ott figyelt a polcon, mert nem passzolt egyik fotó sem igazán. Szerettem volna megőrizni ezt a fehér, ropogós, friss hangulatot, és a beltéri fotókkal nem jött volna össze, max fekete-fehéren. Idén se jég, se hó ....szóval, rátaláltam Panka egy cuki fotójára Mexiről a kutyusunkról. Panna őt is felöltöztette Karácsonyra, és persze lefotózta az Instára. Piros és fehér :D nagyon jól mutat!

A vágófájl úgy működik, hogy a csillag felét vágja ki és ez kihajtható, ami kiadja a teljes csillag formát. Az üres részeket alulról kibéleltem a Scrapfellow, Együtt és Tiszta készletének csodás papírjaival.  Hópihe és csillag chipiket, Scrapfellow-s miltonkapcsokat és néhány Alis enamel pöttyöt használtam. A hópihéket akrillal fehérre festettem, a csillagokat filccel pirosra és feketére. Azt a piros színt a szalagról Mex nyakában vissza kellet hozni, mert jól mutat.

A részletfotók alatt találjátok a linket a vágófájlhoz.








Anett's - kihajtható csillagos vágófájl

   Annyira örülök, amikor kapok visszajelzést!!! Tényleg számít!!! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér