Slider

Friss mixed-media oldal - domborítós-cseppentős technika

január 17, 2018



Régóta szerettem volna ezt a domborítós-folyatós technikát kipróbálni, csak egy nagyobb virágos bélyegzőre vártam, amit most a scrapbookos bélyegző kitklub részeként meg is kaptam. Volt két másik régebbről, azt is elővettem, hogy többfajta virág legyen az oldalon. VersaMark tintával bélyegeztem, majd fehér domborító port szórtam bele. Hőlégfúvó hatására a porcszemcsék összeolvadnak és vízhatlen felületet képznek. Erre festettem rá vízfestékkel. Nem használtam akvarell papírt, mert a kitben lévő vastag alapkarton elbír ennyi vizet, csak kicsit hullámosodik. Szivárvány színeket használtam, festettem és cseppeket folyattam. Ha nem akarod, hogy tovább folyjon a csepp, akkor papírtörtő csücskével itasd fel a vizet. 
A folyatott festék alatt egy másik Bélyegző KitKlubbos szöveges bélyegzőt használtam, szintén hődomborításra. Nagyon jól átüt a domborítás a festék alól. Minden használt elem a Scrapfellow Első kitből van. 
A rózsa bélyegzőből, print&cut file-t készítettem és nyomtattam kisebbet-nagyobbat, majd kivágtam a Cameo gépemmel. Végül színes gombocskákat ragasztottam az oldalra. A csepp folyatós technikát Irit Landgraf inspirálta, tőle tanultam.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér