Slider

Using own cut file design with PFS

június 17, 2019

Hi Ladies! Anett here ♥
Sziasztok! Itt vagyok újra egy meglehetősen színes oldallal, amit a lefrisebb Pinkfresh kollekciókkal készítettem. Kevertem a színeket a mintákat és díszítőelemeket egy oldalon.   
Egyik kedvenc saját vágófájlomat használtam fel, ami egy tájkép illusztráció. A You Tube csatornámon vidót is láthattok a folyamatról. 
I have a really colorful layout to share with you today using all three collections. It is a mix & match layout with several patterned papers. I also have a process video on Pinkfresh YouTube channel and a short video on Pinkfresh Instagram.



A fotón Panka, amint élvezi a látványt és a szokatlan helyszínt. Gyékényesre utaztunk, amikor megáttuk a csaodászép sárga repcemezőt és megálltunk pár fotóra. 
Kiválogattam a mintás papírok közül, amik illettek egymáshoz és a fotómhoz. Alulra tettem a sötétebb, mintásabb papírokat és felülre egy világosabb, viszafogottabbak kerültek.

On my photo, you can see my daughter enjoying the beautiful sight on a rape-field. The layout is quite simple. I backed a cut file (own design) with matching papers. I started with the really colorful ones and used the lighter ones on the top.
Közben beugrott, hogy jópofa lenne, ha alulra egy nagy fotót tennék. A fotót A4-es méretben nyomtattam ki, majd levágtam a tetejét, hogy pont kitöltse a kivágat alsó részét.
While doing this I got the idea of using a really big photo at the bottom. I printed my photo in A4 size and cut the upper part, so it fills the bottom part of the cut file. I fussy cut my daughter’s figure and raised it with foam dots. On the video, you can see the process of backing.
A sztori a fotóhoz, a fenyőfa kivágatba került. Tökéletes hely neki :D  Egy kevés díszítőelemet azért használtam, bár az oldal elég mozgalmas nélkülük is, de úgy érzem, hogy sikerült eltalálni az arányokat.
I used the space in the pine tree to write my comment on. I placed my title here, and some embellishments, but only a few, because the layout was busy already. I fussy cut some flowers and placed them on the hills in little groups.
At the top of my layout, I used the top part of my photo, so I have “real” sky on my layout :D




I like the result, and I hope It inspires you to use big size photos creative way. Thanks so much for visiting today!
Anett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér