Slider

My Creative Scrapbook Kit Klub - Mixed- Media vendégalkotás 2

augusztus 28, 2019



Korábbi posztomban meséltem, hogy 3 hónapig a My Creative Scrapbook Kit Klub - nál vendégalkotok. A készlet amivel augusztusban alkottam Prima Marketing papírokat, virágokat, matricákat és három irtó szuper Vicki Boutin stencilt tartalmazott. Persze mixed-mediáztam, naná :D!!
Szeretnék megmutatni további két oldalt.


In my last post, I already told about my guest design team work with My Creative Scrapbook Kit Klub August Limited Kit. I worked with beautiful flowery, gold, Prima Marketing papers, flowers, stickers, ephemera, 3 awesome Vicki Boutin stencils and a Heidi Swapp stamp set. I will show you pictures with my other two layouts.







Egy csodás fotót használtam, amit Flachné Asztalos Judit @photosbyjudyt készített Pankáról a téli scraptáborban Székesfehérváron. Egy szuper Vicki Boutin stencilt és finom struktúr pasztát használtam, hogy jó kis textúrát készítsek a fehér alapkartonra. Híg vízfestékkel egy kis színt adtan neki, de az egész folyamatot láthatjátok a vidón amit a YouTube csatornámon láthattok.


This is a lovely layout with my daughter. I used one of the Vicki Boutin stencils and some watercolors to create a beautiful background. I have a great video on YouTube, so you can see the whole process, explaining the technique.





A másik oldalon mintás papírra dolgoztam, amit előtte átlátszó gessoval kezeltem, hogy bírja a gyűrődést. Stencillel struktúr pasztát vittem fel és vízfestékkel pacsmagoltam, cseppeket folyattam, hogy a háttér izgalmas formát öntsön. Szeretek a végén sötétebb színnel fröcskölni, mert mélységet ad az oldalnak.

On the other layout, I worked on patterned paper. I used some clear gesso to prep my paper for little mixed- media. I used an other Vick Boutin stencil and some texture paint to make some interesting texture in the background. Next, I used watercolors to add some colors and let some drops flow down the page. It adds a whimsical feeling to the layout. I like to add some deep color splatter to the page, to create some depth.

Here you can see some detail shots of both layouts.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér