Slider

Húsvéti akció az aRenke webshopban!!!

március 28, 2021



Hú nagyon élveztem az aRenke húsvéti termékeivel az alkotást! Nagyon cuki nyuszis, tojásos és virágos vágókései vannak! Ezt az oldalt akvarell papírra készítettem. Nagyon élénk színek lettek, amiket a húsvéti papírok illusztrációihoz passzolóra kevertem. 




Megnedvesítettem a papír közepét ott ahová festeni akartam, és egy széles ecsettel felvittem a festéket. Csak pár húzás az egész, figyelni kell, hogy a színek összeérjenek, de ha ez megtörtént, nem kell tovább festegetni, csak hagyni, hogy összefolyjanak. Nagyon szépek lettek az átmenetek, és annyira igyekeztem nem eltekerni őket a dekor elemekkel...na hát ez hogy sikerült hol nem, de kompromisszumokat kellett kötnöm :)  




Az oldal elrendezése és alapötlete egy sketch, vázlat volt. Ez adta a 4 szín ötletét a háttérben, és kicsit a dekor elemek is 4 szekcióra bonthatók. A fotóm, alatta a sok réteggel a narancs részen, a nagy ecset és a répafüzér a zöldben, de átlóg a sárgába, hogy egybefogja az oldalt, nem legyen feldarabolva. A nyuszók a sárga részen és a virágok a kisebb ecsettel a rózsaszínben.




Az ecsetek festékes részét egy másik papírból vágtam ki, ahol ugyanazokkal a színekkel festettem. 

A cseresznyevirágokat vízfestékkel kicsit megdolgoztam, de nem mindegyiket. Néhányat mintás papírból vágtam ki. A nyuszikás vágókések irtó aranyosak, és nagyon apró kis részekből állnak. Nem is szedtem szét az vágókéseket darabjaira, hanem egyben vágtam velük egy fehér kartonból. Ezeket aztán festékkel színeztem. Az nem nekem való, hogy külön-külön színes papírokból vágjam a nyuszikat, majd a nadrágját, aztán a nyakkendőjét, és persze a pici szemüveget és a répákat is. áááá azt nem bírnám, de így egyben kivágva majd festve elég gyors volt és élvezetes. Látjátok a pici tojásokat a kosárban??? Na azt külön-külön tekerni :D nem nem ♥



Az ecsetek végeire Glossy Accent-et nyomtam, mostanában sokat használom, miután évekig csak állt a polcon, úgy nézem el is fogy hamarosan, kell egy újabb üvegcse. Nagyon tetszik, hogy fénylik itt-ott ha mozdítom a papírt.



Két képeslap is készült a kedvenc vágókéseimmel. Az ecsetek annyira jók, hogy muszáj volt még használnom. Itt is kraft kartonból vágtam, és glossyztam a festékes részét, na de a kis festékfröccsöket, cseppeket is. Az egy külön vágókés, és nagyon bírom! A cseresznyevirágokat itt is akvarellel színeztem, illetve a második képeslapon, akvarell ceruzákkal. Ki -ki eldöntheti melyik tetszik jobban. 






Az ecsetes lap alapjára struktúr pasztát vittem fel, kicsit színezve egy aRenke stencilen keresztül. A festék csíkot ecsettel húztam, próbáltam lazán, lényegében két mozdulat volt az egész. Persze előtt kitaláltam az ecset elhelyezését és a laza festékcsík irányát, formáját. Fröcsköltem is de vannak felragasztott festékfröccsök, de szerintem jól látszik, melyik melyik. A felirat bélyegzővel készült. 




A második lap alapja ink-blending technikával készült. Pinkfresh Studio dye tintapárnáit használtam. a legvilágosabb sárga és türkiz színeket. Finom átmenetet készítettem és a bal felső sarkot fehéren hagytam. Ezután egy aRenke stencilen keresztül újra felvittem ugyanazokat a tintákat, de már kicsit többet, hogy szaturáltabb legyen. A kivágatokat itt is vízfestékkel, illetve a virágokat akvarell ceruzával színeztem, nagyon lazán, direkt hagyva kicsit foltosra. 




Remélem tetszik! Ha egészen idáig elolvastátok, hát akkor nagy-nagy gratula. Juhéjj!!!

Régen írtam már magyarul, nem tudom lenne a közönsége. Van-e még aki olvas blogot? Én nem nagyon, max ha látok egy érdekes technikát. Na ebben bízva írtam ezt, hátha valakit érdekel ez a technika!  

A videón pedig megmutatom azokat a terméket, amikkel alkottam illetve a design team csomagban kaptam. Ezek a húsvéti termékek most 25% -os akcióban vannak Alexandra Renke webshopjában. Ha ezen a linken keresztül vásároltak, akkor egy iciri piciri kis jutalékot kapok, amit le tudok vásárolni.







1 megjegyzés:

  1. Just amazing Anett ! I love that paint brush die! Are the paint spots also die cut? What a super cute Easter scene. The card with the brush too, very creative and pretty! Thanks for always inspiring !

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér