Slider

Friss Pinkfresh bélyegzők és egy meglepetés

január 15, 2019


Tegnap a Pinkfresh Studio fantasztikus új bélyegzőket és hozzájuk tartozó vágókéseket tett a virtuális polcokra. Nézzétek meg őket, mert nagyon sok fajta bélyegzőt terveztek, és nem "csak" képeslaposoknak, hanem a scrapbook oldalakon és albumokban használhatókat is. 

Ha végéiglátogatjátok a képeslapos csapat blogjait, és kommentelt a posztok alatt, akkor 25$ - os kupont nyerhettek, a Pinkfresh blogján kommentelve pedig akár az egész kollekció a tietek lehet! 
Bár én még soha semmit nem nyertem, de ahhoz próbálkoznom is kellene, ugye? 

Yesterday Pinkfresh Studio's newest stamp & die release went live! Beautiful release for sure, but there is ONE particular stamp and Die set that stole my heart. And this is because 
I designed it myself! 
Yipiiii I loove how it turned out. I designed the flower wreath, and the sentiments are great, they fit the design perfectly!  
Be sure to blog hop with the card team, and comment along the way for your chance to win a prize at EVERY stop...including the ENTIRE RELEASE on the Pinkfresh blog!


És most a meglepi. ♥♥♥ Van EGY a bélyegzők között,
amit én terveztem ...ááááááá.....igen!!!!!
Vagyis inkább úgy mondom, hogy én terveztem rajta a virág koszorút. A szövegeket nem, de nagyon jó a koncepció, nagyon összeillenek a dizájnnal, és úúúúúgy drukkolok, hogy sikeres legyen!!!

Vágókést is lehet hozzá vásárolni, ami kivágja az egész dizájnt helyettünk. El se hiszem, hogy ott a koszorúcskám a Pinkfresh termékei között.



Nincs még fotóm sajnos, de a linken meg tudjátok nézni.
Én nagyon szívesen nézegetem ;)

Mutatok nketek néhányat a csapat alkotásai közül ezzel a bélyegzővel. A képekre kattintva az ő blogjukon találjátok magatokat, ahol leírják, hogyan készültek a lapok.

Heather Hoffman

Heather Hffmanht

Zsoka Marko





Rebecca Luminarias



2 megjegyzés:

  1. Micsoda meglepetés ez a bélyegző! Gyönyörűeket alkottak vele a lányok.
    Szeretettel gratulálok Anett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Timi! Nekem is meglepetés volt a felkérés :) Örülök, hogy tetszik, én is alkottam végre vele, alig várom, hogy megmutathassam. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér