Slider

Pink Paislee - Whimsical All White Layout

január 11, 2019


IPink Paislee – Paige Evans – Whimsical collection, there is a wonderful bend up paper. It is designed to back up the paper, and bend up the cutouts. It is beautiful as it is, but you know me, I always want to do something different. This time I fussy cut all the elements. 

Pink Paislee - Paige Evans - Whimsical kollekciójában van egy különleges papír, amit arra terveztek, hogy a viragok és levelek kivágott részeit kihajtva különleges látványt nyújtana, főleg ha aláteszel színes papírokat. Én azonban valahogy máshogy akartam a papírt használni és kivágtam minden virágot és levélkét belőle. 


I needed some more flowers so I also used the rolled flower cut file from Paige, and I designed made my own bouquet of white flowers. I needed something underneath the flowers, to give a round shape. I had the idea to use the doily design from Paige’s cut files. Later I realized that Zsoka Marko did the same, but with the colorful flower ephemera. So maybe I lifted her idea, not knowing I did? Who knows? 

Amikor valami csokor szerűségbe rendeztem a virágokat, akkor kicsit kevésnek éreztem a mennyiségét, így készítettem még néhányat hozzá. Paige Evans "rolled flower" vágófájlját is használtam. Aztán úgy éreztem, hogy kellene valami kör alakú, hogy megadja a csokor formáját, így Paige doliy vágófálját használtam a csokor alatt. 
Ez az oldal még a két ünnep között készült, időközben peidg rádöbbentem, hogy Zsoka Marko, szintén ilyen módon használta a színes virág kivágatokat. Szóval lehet, hogy lifteltem őt, anélkül, hogy tudtam volna? Ki tudja? 



The little butterfly charm gives a pop of color to the layout! I also used the mini foam alphabet and the Rub-ons.

Irtó cukik a Whimsical kollekció kis pufi matrica betűi, ezzel készült a Hello Cuki felirat és a kis pillangkból is használtam egyet, mint egy kis figyegő. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér