Slider

Pink Paislee Whimsical Red Hair Layout

január 19, 2019

If you saw my haul video on My YT Channel, then you know that in January I am creating with Pink Paislee – Paige Evans – Whimsical collection. The collection is so so colorful, with lots of flowers. When I first saw the paper 16, I said, I am sure, that this paper I won’t use, for a background. But, I was wrong.

Januárban Pink Paislee - Paige Evans - Whimsical kollekciójával alkothatok. Biztosan tudjátok, hogy Paige imádja a színeket és ez a kollekción is látszik. Gyönyörű színek és rengeteg virág. Volt egy papír, a 16-os, amire azt mondtam, hogy ezt biztos nem fogom háttérnek használni, mert annyira erőteljes. Mégis ehhez nyúltam először, és bizony háttér lett belőle. 


You know, there are evenings, when I am so tired, that I cannot design, but I have to do something with my hands, so I fussy cut. I saw the paper 06, and I knew I will fussy cut the designs anyway, so I did. Meanwhile, I got some ideas and tried to arrange the cutouts by color on the paper. Then I remembered the photo of my daughter with her red hair, and my conception for a layout was ready. 

A 6-os papírból kivágtam minden motívumot. Ilyesmit akkor csinálok, amikor nagyon fáradt vagyok alkotni, de le kell foglalnom a kezeimet. Érdekes, de vagdosás közben aztán jönnek az ötletek az oldalakhoz. Most is így volt. Elkezdtem felrakosgatni a kivágatokat a szivárványos papírra, a színek alapján. Aztán beugrott Panna piros hajas fotója és meg is volt a koncepció. 


I also used the stickers and the red tassel paper clip fits the page also perfectly. I used 3D glue dots with some of the fussy cut elements, others I hand stitched to some dimension to the paged other leftover papers. I love the Rub-ons, so easy to use, and so delicate.

Néhány matricát is felhasználtam az oldalon és a gémkapocs a piros bojttal is tökéletesen ideillik. Sok kivágatot kiemeltem a síkból 3D ragasztópöttyökkel, másokat pedig hímzéssel díszítettem. Jó hasznát vettem, a kaparós matricáknak is. Annyira könnyű használni őket és gyönyörűek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér